Мета навчальної дисципліни «Поведінка споживачів» є підготовка бакалаврів до професійної діяльності, формування у студентів спеціальних знань з теорії та методики управління поведінкою споживачів, навичок використання механізмів активного впливу на процес прийняття споживачем рішення про покупку, що дасть змогу досягти підприємству поставлених цілей.

Основна задача дисципліни «Поведінка споживачів» – надати студентам систематизовані знання щодо:

–          теоретичних, методичних та інформаційних основ вивчення поведінки споживачів і управління нею;

–          факторів, що впливають на споживчі рішення, механізму їх впливу;

–          вивчення потреб споживачів і моделей їх поведінки;

–          процесу прийняття рішень щодо покупки індивідуальними та організаційними споживачами;

поведінкових аспектів споживчих рішень.